applus

Política de qualitat

 

L'INS La Ferreria és un centre educatiu públic depenent del Departament d´Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El curs 2011-12, va assolir la certificació de qualitat ISO 9001, fet que ens avala com a centre amb iniciativa, responsabilitat i on treballem per fer la feina ben feta i sempre d'acord a la normativa legal de referència. Actualment, iniciem el camí ver l'excel•lència educativa.

La nostra política de qualitat ha estat i estarà d´acord en satisfer les expectatives i necessitats dels nostres alumnes en particular així com la resta de comunitat educativa, oferint-los uns ensenyaments i serveis de qualitat, sempre en harmonia amb el projecte educatiu de centre.

El compromís de la qualitat afecta tota l'organització i comunitat educativa, que accepta aquest repte i assumeix la responsabilitat de participar activament en el desenvolupament i millora de la qualitat.

L'Equip directiu recolzarà decididament al personal del centre en el desenvolupament de les seves funcions i els proporcionarà els mitjans que estiguin al seu abast per assolir els objectius de qualitat.

En definitiva els principis bàsics de la Política de Qualitat de l´INS La Ferreria són els següents:

 

  • Educar persones en els valors democràtics, que els garanteixi una integració òptima en la societat, així com una millor preparació personal i intel•lectual possible que permeti alhora millorar la cohesió social
  • Seguir en la línia de desenvolupament d´un sistema de gestió per processos que pren com a referent la norma UNE-EN ISO 9001 amb l´objectiu d'implantar un marc de revisió constant i permanent per tal de progressar en la millora continua, identificant errors en estat inicial i posant mesures per evitar que es repeteixin.
  • Mesura i anàlisi periòdic de la satisfacció de la nostra comunitat educativa.
  • La millora dels resultats a partir d'indicadors i objectius plantejats.
  • Satisfer les demandes i expectatives de formació de la comunitat educativa i facilitar tots els recursos possibles per tal d'aconseguir els objectius que es proposi el centre periòdicament
  • Establir un sistema de comunicació àgil per tal de recollir opinions, suggeriments, iniciatives, expectatives de tota la comunitat educativa, institucions, empreses i en general totes les parts interessades per tal de poder-hi donar resposta.